Телевизийн маркетингийн стратеги, медиа салбарын зорилго зорилтыг тодорхойлох, бодлого төлөвлөгөө боловсруулах, батлуулах, хэрэгжилтэд хяналт тавих, удирдан зохион байгуулах, контент маркетинг, зах зээлийн шинжилгээ судалгаа хийж телевизийн рейтингийг өсгөх тал дээр анхаарч ажиллах, нэвтрүүлгийн төсөл, танилцуулга боловсруулах, хэрэгжүүлэх, багийг удирдлагаар хангах гэх мэт.
Контентийн төлөвлөлт, хуваарилалт Сошиал сувгуудын удирдлага Сошиал сувгуудийн тайлан анализ хийх Дагагчдийн зан төлвийн судалгаа Сошиал хэрэглээ, трендийн судалгаа Компани, брэндүүдийг олон нийтэд эергээр таниулах зорилго бүхий үйл ажиллагааг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх
Телевизийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэвийн явуулах, ажлын таатай эрүүл цэвэр орчинд ажиллахад дэмжлэг үзүүлж цэвэрлэгээ үйлчилгээ хийх
Телевизийн нэвтрүүлгийн зохиомж, найруулгыг тодорхойлж, нэвтрүүлгүүдийн чанар ур хийцийг сайжруулан бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэлийг хариуцах Нэвтрүүлгийг мэргэжлийн өндөр түвшинд бэлтгэн үзэгчдэд хүргэх
Нягтлан бодох бүртгэлийн бодлогын баримт бичгийг хэрэгжүүлэх, дансдын хөдөлгөөн, бүртгэлийн үйл ажиллагаанд хяналт тавих; Авлага өглөгийн тооцоог тухай бүр хянаж тулган баталгаажуулах, тооцоо нийлэх; Анхан шатны бүртгэлийн баримт хөтлөлт, ажил гүйлгээг баримтжуулж хэвшүүлэх; Хариуцсан ажилтай холбоотой бүх журнал дансны бичилтийг манай байгууллагад мөрдөгдөж байгаа санхүүгийн программыг ашиглан хийх.