Компаний өдөр тутмын гүйлгээ тооцоог хийж, сар улирал жилийн санхүүгийн болон татварын тайлан тооцоог гаргах, холбогдох байгууллагуудад хүргүүлэх Сар улирал жилийн төсөв, мөнгөний урсгалын төлөвлөгөөг боловсруулах, гүйцэтгэлийг хянах Хөрөнгийн менежментийн чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг байгууллагын салбаруудыг хариуцан ажиллах Бусад (компанийн удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаврыг гүйцэтгэх)
Оффисын угтах үйлчилгээг чанар стандартын өндөр түвшинд удирдан зохион байгуулах Оффисын өдөр тутмын цэвэрлэгээ үйлчилгээг чанар стандартын дагуу удирдан зохион байгуулах Өмчлөгч түрээслэгч нарын хэрэгцээ шаардлагыг судлаж, хэрэгцээт үйлчилгээгээр хангаж, сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд хадгалж ажиллах