КТГ-ын дүгнэлтийг телерадиологийн технологи ашиглан хүлээн авах, мэдээлэл солилцох Телерадиологийн дүгнэлтийг хянах Онош тодруулах тохиолдлыг хянан ажиллах
Харилцагчийн сэтгэл ханамжийн үнэлгээнд үндэслэн үнэлгээг сайжруулах арга зам хэрэгжүүлэх, сэтгэл ханамжийг өндөр байлгах Үйлчилгээний ажилтнуудад сургалт орох, чиглүүлэх Өрсөлдөгчийн судалгаа хийх Харилцагчид мэдээллийг түргэн шуурхай өгч байх Компанийн вэбсайт сошиал орчинд CRM хөгжүүлэлт хийх Вэбсайт сошиал орчин дахь алодааг илрүүлж түргэн шуурхай засварлаж байх
Төвийн бүхий л аппарат тоног төхөөрөмжийн тасралтгүй үйл ажиллагаа явуулах нөхцлийг бүрдүүлж хяналт тавих, Тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ оношилгоог тухай бүрт хийх, Эмнэлэгийн тоног төхөөрөмжийн суурилуулалт болон аппарат тус бүр дээр checklist хөтлөх, үйл ажиллагаанд гарсан өөрчлөлт болон сэлбэг солих бүрт тэмдэглэл хөтөлнө.
Шаардлагатай тохиололд ажлын цагийг харилцан тохиролцож эмэгтэйчүүдийн дурангийн шинжилгээг хийж гүйцэтгэх Кольпоскопи аппаратыг хариуцан ажиллуулах Үйлчлүүлэгчийн үзлэгийн мэдээлэл, дүгнэлтийг оруулах
1. Харилцагчид үйлчилгээний талаар дэлгэрэнгүй тайлбарлах, мэдээлэл өгөх 2. Борлуулалтыг нэмэгдүүлэх үр бүтээмж сайтай ажиллах, 3. Хүргэлт болон захиалгын бүртгэл хөтлөх, 4. Үйлчлэгчээс ирсэн санал гомдлыг холбогдох ажилтанд хуваарилах 5. Утсаар цаг захиалга бүртгэх, тайлан гаргах
1. Эрт илрүүлгийн төвийн үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулж ажиллах2. Тасгийн эмч нарын ажлын хуваарийг гаргах 3. Тасгийн эмч нарыг тасралтгүй сургалтанд хамрагдах, эрдэм шинжилгээ судалгааны ажил хийх, бие даан мэдлэг мэргэжлээ дээшлүүлэхэд нь дэмжлэг үзүүлэх 4. Төвийн статистик мэдээ тайланг сар бүр тогтмол гаргаж дүн шинжилгээ хийх, цаашдын ажлын төлөвлөгөөг боловсруулах5. Төвийн ажилтнуудын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд хяналт тавьж, мэргэжил арга зүйн дэмжлэг үзүүлэх 6. Төвийн удирдамжийг боловсруулах хэрэгжүүлэхэд хяналт тавих, дүн шинжилгээ хийх, сайжруулах арга замыг тодорхойлох 9. Бусад албатай хамтран ажиллах уялдаа сайжруулах 10. Үйлчлүүлэгчийн болон мэдээллийн нууцлалыг чанд хадгалан ажиллах11. Үйл ажиллагаагаа шууд удирдлагадаа мэдээлэх, тайлагнах
1. Дурангийн аппаратыг хариуцан ажиллуулах 2. Үйлчлүүлэгчийн үзлэгийн мэдээлэл, дүгнэлтийг оруулах 3. Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан ажил үүргийг гүйцэтгэх
1. Үйл ажиллагаа болон сувилахуйн тусламж үйлчилгээг удирдан зохион байгуулах,2. Үйлчлүүлэгчийг халамжлах, чиглүүлэх, мэдээлэл өгөх
1. Үзлэг хийх, үйлчлүүлэгчийн холбогдох маягт, баримт бичгүүдийг стандартын дагуу хөтлөх 2. Өвчний эрт илрүүлэг, түгээмэл үйлдлийн стандарт, удирдамжийн дагуу хийх 3. Шаардлагатай нөхцөлд бусад эмчээс зөвлөгөө авах, эмч нарын уулзалт хийлгэх 4. Үйлчлүүлэгчид эрүүл мэндийн байдал, оношилгоо, үр дүн, эрсдэл, хүндрэлийн талаар ойлгомжтой энгийн хэллэгээр тайлбарлаж, зөвлөх 5. Үйлчлүүлэгчийг шаардлагатай тохиолдолд дараагийн шатлал, эмчилгээнд чиглүүлэг өгөх
1. Брэндийн өнгө төрхөнд нийцсэн контент төлөвлөж боловсруулах, хэрэгжилтийг хангах 2. Байгууллагын page хуудсыг хөтлөх, 3. Сурталчилгааны контент санаа, контент гарган хэрэгжүүлэх, оролцох зочдын зохиолыг гаргах 4. NURA TV шторк контентыг бэлтгэх
1. Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу ажил үүрэг гүйцэтгэнэ. 2. Дүрс оношилгооны тоног төхөөрөмжийг ашиглалтын зааврын дагуу ажиллуулах, 2. Ct, Mammographic, dexa төхөөрөмжүүд дээр ажиллах, 3. Дүрс оношилгооны багт дэмжлэг үзүүлэн хамтран ажиллана.
КТГ-ын дүгнэлтийг телерадиологийн технологи ашиглан хүлээн авах, мэдээлэл солилцох Телерадиологийн дүгнэлтийг хянах Онош тодруулах тохиолдлыг хянан ажиллах
Барилгын төслийн бүтээн байгуулалтын ажлын хүрээнд барилгын талбарын батлагдсан зургийн дагуу зөв, хариуцлагатай зохион байгуулж, барилга угсралтын үйл ажиллагааг тасралгүй явуулах, Төслийн талбайд үүссэн аюулыг “Аюулын мэдээлэх хуудас”-аар мэдээлэх, арилгах бууруулах арга хэмжээ авах, хариуцсан ажлын талбайд үүссэн осол зөрчлийг ХАБЭА багт мэдээллэх, ослын судалгаанд оролцох, залруулах арга хэмжээг заасан хугацаанд хэрэгжүүлэх, биелэлтийг эргэн мэдээллэх, Өдөр тутмын үйл ажиллагаанд ХАБЭА-н зааварчилгааг мөрдөж ажиллах
1. Эрүүл мэндийн тусламж, үйлчилгээний чанар, аюулгүй байдлыг сайжруулах чиглэлээр гарсан бодлого, тушаал, шийдвэрүүдийг өөрийн байгууллагад хэрэгжүүлэх ажлыг зохион байгуулах 2. Үйлчилгээнд гарч байгаа алдааг бүртгэх, судлах, урьдчилан сэргийлэх ажлыг зохион байгуулах, гарсан ноцтой алдаа дутагдлуудад дүн шинжилгээ хийх 3. Магадлан итгэмжлэл, лиценз, тусгай зөвшөөрөл, гэрчилгээг авах, сунгах үйл ажиллагааг удирдах зохион байгуулах