Deliver green building projects in Mongolia and across the globe (LEED, WELL, TRUE Zero Waste, etc.) across diverse sectors and scale Coordinate trainings and workshops Coordinate and prepare project submission documents to USGBC, IWBI, etc. Develop sustainable building design, construction and operations strategies for diverse client base, with immediate focus on: Accelerating sustainable design and operations standards for international hospitality groups Developing a sustainability standard for food and beverage sector Apply international green building standards and clients’ tailored sustainability standards to projects under design or operations
Борлуулалтын оновчтой стратеги, төлөвлөгөөг боловсруулах, биелэлтийг хангах, ашиг орлогыг нэмэгдүүлэх Харилцагч, үйлчлүүлэгчдэд компанийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг мэргэжлийн түвшинд танилцуулах, мэдээлэл өгөх, зах зээлд таниулах Худалдан авалт, захиалгатай холбоотой үйл ажиллагааг зохион байгуулах, гэрээ хэлэлцээр хийх, автомашиныг хэрэглэгчид хүлээлгэн өгөх Харилцагч, үйлчлүүлэгчдийг халамжлах, сэтгэл ханамжийн түвшинг нэмэгдүүлэх Худалдааны албаны дотоод үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, тасралтгүй сайжруулах Бусад ажлын чиг үүргийн хүрээнд
Шинээр хэрэгжүүлэх бизнес, үйлчилгээний стратеги, зах зээл, санхүүгийн судалгаа, төлөвлөгөө боловсруулах Компанийн дотоод үйл ажиллагааг сайжруулах судалгаа, хөгжүүлэлт хийх Гадаад, дотоод холбоо харилцаа
Бараа материалыг түргэн шуурхай бэлдэх, баглаж боох, савлах, Агуулахад ирсэн бараа материалыг хураах, ачиж буулгах, өрөх, цэгцлэх, Кабель тасалж бэлдэх, Агуулахын тоног төхөөрөмжүүдийг ажиллуулах,
Төсөл дээр ажиллаж буй ажилтнуудыг хариуцан, тэдний ажилд өдөр тутамд дэмжлэг үзүүлэх, зааварчилгаа зөвөлгөө өгөх Төслийн ажилтнуудын сонгон шалгаруулалт, бүрдүүлэлтэд дэмжлэг үзүүлэн ажиллах Төслийн ажилтнуудыг идэвхижүүлэх ажлыг зохион байгуулах Төслийн ажилтнуудын Гүйцэтгэлийн үнэлгээг хариуцах Томилолтоор хөдөө орон нутагт очиж ажиллах Бусад
Байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагаа, бодлого төлөвлөлтийг хамтран боловсруулах, зохион байгуулж, хэрэгжүүлэх Компанийн гадаад болон дотоод зах зээлд эзлэх байр, хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх, брэндийн үнэ цэнийг хадгалах нэмэгдүүлэх, шинэ зах зээл татах Компанийн борлуулж буй бараа бүтээгдэхүүний талаарх мэдлэг, мэдээллийг хэрэглэгч, харилцагчдад хүртээмжтэй хүргэх, зах зээлд таниулах Борлуулалт, маркетинг идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг оновчтой зохион байгуулах, төсөв зардлын үр ашигтай байдлыг хангах хэрэгжүүлэх,