Орчин үеийн маркетингийн онол, арга зүйн мэдээллийг суралцагчид олгох. Маркетингийн албаа, маркетингийн ажлаа үр дүнтэй гүйцэтгэх, шилдэг маркетеруудыг бэлтгэх төрүүлэх.
СУРГАЛТЫН ОНЦЛОГ:
- Орчин үеийн маркетингийн онол практикийн хадлагуудыг нэг дор багтаасан хичээллэнэ.
- Богино хугацаанд маркетингийн гол гол ойлголт, мэдлэгийг эзэмшүүлнэ.
- Мэргэшсэн, туршлагатай зөвлөх сургагч нар хичээл заана.
- Амжилттай суралцагсдад зохион байгуулагч байгууллагын сертификат гардуулна.
СУРГАЛТЫН ДАВУУ ТАЛУУД:
- Суралцагч боломжийн, хямд төлбөрөөр, ажлаа цалгардуулалгүйгээр орчин үеийн Маркетингийн онол практик хосолсон мэдээллийг олж авна.
- Суралцагч маркетингийн хамгийн сүүлийн үеийн хандлага, мэдлэг, ойлголтуудтай танилцаж, маркетингийн бодлогоо онолын үүднээс, системтэй удирдах арга барил, шинэтгэл хийх санааг олж авна.
- Суралцагч “бизнесийн холбоо, сүлбээгээ тэлэх, бие биенийхээ туршлагаас суралцах боломжтой.
- Суралцагч сургагч, зөвлөхүүдээс байгууллагадаа зөвлөгөө, сургалт авах, өөрчлөлтийн төсөл хамтран зохион байгуулах боломжтой.
- Богино хугацаанд маркетингийн орчин үеийн арга хэрэгсэлүүдээр мэдээлэл авна
- Сургагч багш нараас ганцаарчилсан зөвлөгөө авч байгууллагынхаа маркетингийн ажлуудыг хөгжүүлэх боломж бүрдэнэ.
- Байгууллагын маркетингийн ажлын гүйцэтгэлүүдээ хэмжих, хэрэгжүүлэлтийг сайжруулах арга барилд суралцана.
- Шинэ хамт олон болон хамтран суралцагчидаасаа суралцах мэдээлэл солилцох боломж бүрдэнэ
Маркетингийн сургалтын хичээлийн хөтөлбөр
Хичээл 1: МАРКЕТИНГИЙН СТРАТЕГИ:
Маркетингийн орчин үеийн чиг хандлагууд:
- Value Co Creation онол
- Viral marketing
- Global marketing
- Маркетингийн шийдвэр гаргалт, стратеги бүрдүүлэлт
- Маркетингийн иж бүрдлүүд 4S, 7P
- Маркетингийн төлөвлөгөөний бүрдэл хэсгүүд
- Маркетингийн үйл ажиллагааны төлөвлөгөөг боловсруулах нь
Хичээл 2: БРЭНДИЙН БОДЛОГО:
Брэндийн стратеги
- Brand Identity
- Брэндийн үнийн бодлого
- Брэндээ хөгжүүлэх нь
- Брэндийн үнийн бодлого
ЗАР СУРТАЛЧИЛГАА, SALES PROMOTION
- Зар сурталчилгааны зохиомж эх бэлтгэл технологи
- Зар суралталчилгааг байршуулах
- Sales promo үйл ажиллагаанууд, зохион байгуулалт
- Олон нийттэй харилцах дарааллыг хэрхэн бий болгох вэ?
Хичээл 4: ИДЭВХИЖҮҮЛЭЛТ:
SOCIAL MEDIA MARKETING
- Social /twitter8 facebook болон бусад/ сувгуудыг үр дүнтэй ашиглах нь
- APP based маркетинг
- Content маркетинг
- Marketing Metrics-ийн төрлүүд
- Идэвхижүүлэлтийн метрикс
- Санхүүгийн метриксүүд
Сургалт явагдах хугацаа: 2013оны 09сарын 25-30өдөр
Сургалтын талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг: 70101839, 70111839, 99049075