Утсаар ярих соёл
Хүн амьдарлынхаа ихэнх хувийг ярьж өнгөрүүлдэг. Орчин үед ажил хэргийн харилцаа утсаар ярихгүйгээр бүтэх боломжгүй болсон.
Ярианы соёл
Тантай ярилцаж байгаа, ямар ч хүнтэй хүндэтгэл, соёлтой харилцаж байх нь их чухал байдаг. Нэг талаас “хүн” хэмээн хүндэтгэж байгаагийн илрэл, нөгөө талаас таны танихгүй тэр хүн , хэн ч байж болох, маргааш хэн ч болж болох шүү дээ. Ямар ч хүнтэй эелдэг боловсон, соёлтой харилцдаг хүн, ийм харилцааныхаа төлөө хэзээ ч бусдын өмнө эвгүй байдалд ордоггүй юм. Хүнтэй харилцан, ярилцаж байхдаа нөгөө хүнийхээ ярьж буй үгийг ихэд анхааран сонсох нь их чухал байдаг. Энэ яриа танд таалагдсан ч эс таалагдсан ч, сонирхолтой эс сонирхолтой байсан ч ярьж буй зүйлийг нь гүйцэд анхааран сонсоно гэдэг, хүндэтгэлийн нэгэн хэлбэр. Ярьж буй хүнийхээ яриаг бүдүүлгээр таслах, ярьж буй зүйлээс нь шал өөр зүйлийг ярих, үл тоомсорлосон, эсвэл шоолж тохуурхсан өнгөөр ярих нь, нөгөө хүнээ үл хүндэлсэн хэрэг төдийгүй, уг яриаг ямар ч хэрэгцээ ач холбогдолгүй, хоосон зүйл болгон хувиргадаг. Ийм олон үйлдлийн дараа, танд чин сэтгэлээсээ хандан ярих хүн тэгтлээ олдохгүй л болов уу.
Та хэрвээ ажил хэргий шугамаар ярьж байгаа бол...Утасны харилцуурыг авсаны дараа эелдгээр мэндийг нь эрж, ямар байгууллагын утсанд холбогдоод байгаа тухай ярилцлагад тодорхой мэдээлэл өгөх хэрэгтэй, ярих гэж байгаа зүйлийнхээ талаар багхан хэмжээний төлөвлөлт гаргахад буруутахгүй . Хамгийн гол нь таны ярих зүйл ойлгомжтой, товчхон байвал, та хоёрын яриа хэн хэнийхээ сэтгэлд нийцэж гэрээ хэлэлцээр амжилтай хийгдэх үндэс нь болдог
Харилцааны 5 соёл
Хүн амьдарлынхаа ихэнх хувийг ярьж өнгөрүүлдэг. Орчин үед ажил хэргийн харилцаа утсаар ярихгүйгээр бүтэх боломжгүй болсон.
Ярианы соёл
Тантай ярилцаж байгаа, ямар ч хүнтэй хүндэтгэл, соёлтой харилцаж байх нь их чухал байдаг. Нэг талаас “хүн” хэмээн хүндэтгэж байгаагийн илрэл, нөгөө талаас таны танихгүй тэр хүн , хэн ч байж болох, маргааш хэн ч болж болох шүү дээ. Ямар ч хүнтэй эелдэг боловсон, соёлтой харилцдаг хүн, ийм харилцааныхаа төлөө хэзээ ч бусдын өмнө эвгүй байдалд ордоггүй юм. Хүнтэй харилцан, ярилцаж байхдаа нөгөө хүнийхээ ярьж буй үгийг ихэд анхааран сонсох нь их чухал байдаг. Энэ яриа танд таалагдсан ч эс таалагдсан ч, сонирхолтой эс сонирхолтой байсан ч ярьж буй зүйлийг нь гүйцэд анхааран сонсоно гэдэг, хүндэтгэлийн нэгэн хэлбэр. Ярьж буй хүнийхээ яриаг бүдүүлгээр таслах, ярьж буй зүйлээс нь шал өөр зүйлийг ярих, үл тоомсорлосон, эсвэл шоолж тохуурхсан өнгөөр ярих нь, нөгөө хүнээ үл хүндэлсэн хэрэг төдийгүй, уг яриаг ямар ч хэрэгцээ ач холбогдолгүй, хоосон зүйл болгон хувиргадаг. Ийм олон үйлдлийн дараа, танд чин сэтгэлээсээ хандан ярих хүн тэгтлээ олдохгүй л болов уу.
Та хэрвээ ажил хэргий шугамаар ярьж байгаа бол...Утасны харилцуурыг авсаны дараа эелдгээр мэндийг нь эрж, ямар байгууллагын утсанд холбогдоод байгаа тухай ярилцлагад тодорхой мэдээлэл өгөх хэрэгтэй, ярих гэж байгаа зүйлийнхээ талаар багхан хэмжээний төлөвлөлт гаргахад буруутахгүй . Хамгийн гол нь таны ярих зүйл ойлгомжтой, товчхон байвал, та хоёрын яриа хэн хэнийхээ сэтгэлд нийцэж гэрээ хэлэлцээр амжилтай хийгдэх үндэс нь болдог
Харилцааны 5 соёл
- Хоололт
- Утсаар ярих
- Хувцаслалт
- Нэрийн хуудас
- Авто машин барих