Амжилт гэдэг мартагдашгүй байхаас хамаардаг. Та хэнийг ажилд авмаар байна? Жирийн ажил олгогч уу? Эсвэл зөвхөн ур чадвартай төдийгүй харизма буюу бусдыг татах чадвартай нэгнийг ажилд авмаар байна уу? Та хэнд албан тушаал ахих боломжийг олгох вэ? Хүмүүст мэдэгдэлгүйгээр бүх ажлаа хийсэн залууг уу эсвэл стратеги байдлаар анхаарлыг татаж чаддаг залууг ажилд авах уу? Хурлын дараа хэнтэй нь эргэх холбоотой байх вэ? Нэрийг нь мартсан эмэгтэйг үү эсвэл хөгжилтэй түүхээрээ олны сэтгэлийг булаасан мэргэжилтэн үү?
Бүхий л нөхцөл байдалд хоёр дахь хүн нь байхыг хүсч байна уу? Тэгвэл хэрхэн дурсамжтай байх нөхцлийг бий болгох вэ? Дараах 9 техникийг уншаарай.
1.Өөрийгөө болон өөрийн туршлагаа дахин давтагдашгүй байдлаар тодорхойл. (Business Insider)
1.Хүмүүст анхаарал хандуул. Тэд хүндлэл хүлээсэн бас чухал яриаг бий болгоно. (The Daily Muse)
2.Өрөөнд орохоос өмнө өөрийг тань өргөх сайхан дуу сонс. (Huffington Post)
3.Учир шалтгааныг ол. Энэ нь таныг сануулах ямар нэг зүйлийг хүмүүст үлдээх болно.
4.Хэрэв хүмүүс “Ажил хэр байна даа?” гэж асуувал “завгүй” эсвэл стресстэй байна гэж хэлэхээс илүү бусдаас ялгарах хариу өг. (The Daily Muse)
5.Бусадтай ярилцахдаа нийтлэг учир шалтгааныг эрэлхийл. Бидэнтэй нийтлэг ямар нэг зүйлтэй хэн нэгнийг олох амархан. (Strategic Solutions)
6.Урмын үг хэлж бай. Та чин сэтгэлээсээ урмын хэлж байснаар урт хугацааны сэтгэгдэл төрүүлэх болно. (LinkedIn Pulse)
7.Тэдний нэр болон түүхүүдийг сана. Бусдын энгийн жижиг ч болов зүйлсийг санаж байснаар таныг бусдаас ялгаруулах болно .(Inc.)
8.Тэмдэглэл хөтөл. Таны ярилцаж байгаа хүн яриаг тань дүгнэж эсвэл нүдээр харилцах харилцаагаа бууруулж байвал яриаг орхи. (Woman’s Day)