Ажилчид боссоо итгэл найдвартай хүн гэдгийг мэдэх үед илүү шаргуу ажилладаг.
Хэрэв ажилчид тань таньд итгэдэг бол тэд нэмэлт ажил хийх байсан. Гэхдээ саяхны нэгэн судалгаагаар тэд тэгдэггүй, залхуурсан байдалтай байдаг аж.
Тиймээс итгэлийг бий болгох нь ажилчиддаа хүрэх хамгийн сайн арга юм.
- Тушаахгүй байхыг заа. Та ажилчиддааа “багийн ажил” гэсэн санаагаа таниулах үед буюу та юу хийлгэх гэж байгаагаа тэдэнд хэлнэ, тэд түүнийг л хийнэ. Дэйл Карнеги хэдэн жилийн өмнө менежер хүн шууд ажил хийлгэхээс илүүтэй асуулт асуухыг зөвлөжээ.
- Үнэнийг хэл. Таны бусдад өгч байгаа зүйл гэх мэт ажилчидтай хуваалцдаггүй зүйлс бас байдаг. Гэхдээ та ажилчиддаа нээлттэй бус буюу шударга бус ханддаг бол тэд үргэлж л үүнийг тань мэдэж байдаг.
- Эхэлснээ дуусгах. Хэрэв та амалснаа хэрэгжүүлэхгүй бол танай ажилчид хэрхэн таньд итгэх билээ? Та ажилчдаасаа амласнаа хэрэгжүүлдэг байдлыг л хүсэн хүлээ. Тэгвэл тэд ч бас таньтай адил зүйлийг таниас хүлээх болно.
- Тэднийг зэмлэ.Гэхдээ итгэ. Менежментийн нэгэн бодит үнэн байдаг. Хэрэв танай баг бүтэлгүйтвэл энэ бол таны буруу. Хэрэв танай баг амжилттай байвал энэ бол багийн амжилт гэсэн үг. Гэхдээ үүнийг эсрэгээр нь харвал боссууд тэнэг гэсэн үг.
- Хов живээр хөөцөлдөх хэрэггүй. Ажилчид тэнэг биш. Хэрэв та Батыг байхгүй араар нь Цэцгээд муулбал, Цэцгээг байхгүй араар нь ч бас түүнийг муулна л гэсэн үг. Тэгвэл та энэ төрлийн хүмүүст хэрхэн итгэх вэ?
- Ярилц. Та өөрөө бэлэн биш байгаа бол ажилчнаасаа ямар нэг зүйл хийхийг асуух хэрэггүй.
- Бага ярьж, их сонс. Үнэндээ бол танай ажилчид харилцагчдын тухай таны мэддэгээс илүү их зүйлийг мэддэг. Тиймээс хэрэв та бизнесээ жинхэнээсээ амжилттай байлгахыг хүсч байгаа бол чихээ дэлдийлгээд, бага ярихыг хичээ.
- Буруу зүйл хийсэн бол хүлээн зөвшөөр. Буруу зүйл хийснээ хүлээн зөвшөөрдөггүй хүнд итгэхэд маш хэцүү. Нэгэн судалгаанд хамрагдсан хүмүүсийн 50% нь буруу зүйл хийсэн үед боссууд хэзээ ч уучилдаггүй гэсэн бол ердөө 5% нь буруу зүйл хийсэн тохиолдолд уучилдаг гэжээ.
- Ажилчдынхаа амжилтыг өөрийнхөө номер нэг ажил болго.Би өмнө нь дурдсанчлан ажилчин бүрийн номер нэг ажил бол боссоо илүү амжилттай болгох явдал билээ. Гэхдээ энэ бол хоёр талт харилцаа гэдгийг танай ажилчид ойлгож, ажилчдынхаа хүсэл сонирхлыг та анхаарах нь чухал.